PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Never ending story!

Kategori: Allmänt

Jag undrar verkligen hur allt blir när jag kommer hem.. Känns inte som att något kommer hända och att allt bara är som bortblåst.. Va ska jag nu göra? Tänker du ens på mig och har du ens tid att sakna mig för det känns inte så..Allt känns lite tomt om jag ska vara ärlig. . Och en vecka är ändå inte lång tid. Men när man är iväg med sin bästa vän på ställen där kärleken bara blommar känner man sig så plötsligt ensam och tänker på att hit vill jag åka med min kärlek. Jag är väldigt glad över att jag är med min bästa vän som jag inte kan bli mer än irriterand på och det varar aldrig länge och det får en att inse att vi kommer verkligen vara vänner för evigt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: