PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Skinn..

Kategori: Allmänt

Det luktar skinn i min lägenhet.. Man kan tro att det är något i stil med en läder och skinn men det är tyvärr bara min nya skinnjacka jag köpt idag! Men doften får mig ändå att undra.. Lite som mr greys lekrum piskor och annat hemligt och spännande.. Inte längre behöver man vara tyst om vad man gillar i sängen men ändå är allt så trist och alldagligt ibland.. Visst man kan ju inte alltid ha tid att binda fast något och ge den lite smisk men hur "tråkigt" ska det få bli? När sex känns tråkigt är det nog dags att göra något åt det, men oftast tror jag det beror på att känslorna för sin partner börjar ta slut? Den där sista gnistan slocknar och så står man där och inte ens lite små kåt på sin panter.. Hur gör man då? Av egna erfarenheter vänder man på klacken och går men har även försökt stoppa en person från att vända och gå men när den där gnistan är borta vill man inte ens försöka mer..
Men kanske kan den där gnistan väckas med lite skinn och läder.. Det ända som sätter stop för alla möjligheter är fantasi och flexibilitet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: