PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Alltid tillgänglig men aldrig saknad..

Kategori: Allmänt

Ska det vara svårt att vara omtyckt? Ibland undrar jag om det är så.. Jag har alltid fått kämpa mig fram för att få andra att tycka om mig allafall känns det så många gånger. Att man klickar med en person första gången händer väl men sen att bygga en relation är desto svårare. Alla är vi olika och tycker om olika saker allt ifrån mat till jobb, utbildning och hur man ser på livet. På min väg genom livet har många kommit och gått, fler har gått än stannat kvar och det är det jag inte får ihop varför.. Vad gör jag för fel? Jag vet att jag har svagheter men försöker alltid vara mitt positiva och glada jag men när inte det räcker till undrar man va det är frågan om. Jag har helt enkelt fått accepterar att människor jag vill umgås med inte vill umgås med mig och anledningen? Nej jag har ingen aning varför.. Människor bara slutar höra av sig, slutar att svara när man skriver och kommer med ursäkter till att ses.. Så hur desperat ska man behöva vara för att träffa dom man vill träffa? Ne jag har gett upp.. Jag vill känna att någon vill träffa mig att någon tänker på MIG och att jag inte bara tänker på dom.. Är det så mkt begärt? Tydligen.. Och då säger jag bara såhär det kommet inte vara värt det att aldrig känna sig saknad för varför ska jag sakna någon som inte saknar mig? Never..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: