PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Snart December..

Kategori: Allmänt

Söker han som lyser upp vinter mörkret, han som vill gå på liseberg i julmyset, han som vill ge mig den ultimata julklappen som egentligen inte behövs! Han som bara vill hålla om mig och berätta hur vacker jag är.. Han som jag kan ge min nyårs kyss till vid 12 slaget där det känns sådär äkta att tiden stannar.. Han som vill vara nära mig och aldrig tröttnar på att jag är jag.. Det är honom jag söker efter innerst inne men jag vet att jag kommer inte finna honom innan jul inte heller innan nyår och det är det som känns så tomt och tråkigt.. Jag är bara 22 men jag ska väl med få känna saknad av Han i mitt liv? Aldrig stänger jag min dörr mot förhållande utan håller den på glänt tills Han kommer och stänger den för att det är vi..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: