PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Inlägg!

Kategori: Allmänt

Idag när jag var hemma hos mamma och pappa visade hon mig vad hon hade hittat i en låda. Min så kallade bok! Den heter bok 1 och är ihopsatta inlägg här ifrån bloggen och det är en del.. Totalt har jag skrivit runt 159 inlägg med detta inräknat. Så det har blivit en del under åren av kaos och känslor! Men mycket av det jag skrev får 5 år sen stämmer ändå in på livet idag så idag har jag suttit och tagit ut fler inlägg som med ska skrivas ut och läggas med allt annat! Men fler inlägg ska det blir! Allt som har med tankar att göra men ska försöka hålla mig innanför visa gränser även om det är svårt! Detta är ändå ingen vanlig blogg om mat och hälsa utan mer ett ställe att skriva av sig på men ibland kommer det bra inlägg med och hur en människas liv kan se ut och vilka tankar vi har! Och ibland är det skönt att läsa saker som kanske kan förklara sig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: