PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Hejsan Hejsan

Kategori: Allmänt

Oj oj oj jag har skapat en blogg :O Lycka till till mig tror inte många kommer läsa denna men här kommer det komma upp själv tagnan bilder och kanske lite noveller elr va man ska kalla dem :)
allafall så kommer det särktet komma upp massa olika saker här och jag tänker bli känd med mig och min blogg här på dagens största mötesplats som heter Internet ;)
 Ni får ursäkta om jag kanske stavar fel elr använder fel ord..
Men inget som kan hjälpas när man är född med läs - och skrivsvårigheter så ni går helt enkelt bara fråga elr klura själva va det kan tänkas att stå :)
NU vill jag bara säga hoppas ni kanske vill läsa min blogg och följa just mitt vardagsliv härifrån ( Just nu ) Halmstad!!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Wohoo! Syrran har en blogg! =) Jag ska läsa din lika ofta som du läser min!

    2010-02-24 | 13:56:13
    Bloggadress: http://blindfold.blogg.se/
  • fh säger:

    bra skrivit =) ps fin bild, nu ska jag kolla vad Tesse skrivit =)

    2010-02-24 | 18:11:14
  • Anonym säger:

    fin blogg

    2010-02-27 | 11:28:05
  • Padde säger:

    oj, oj, oj.. Pillan börjar blogga! :O vad är detta?! :)

    2010-03-02 | 13:06:25

Kommentera inlägget här: