PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Nu så :P

Kategori: Allmänt

Oj oj oj asså jag måste skriva nu för nu har jag sakt att jag ska göra det i flera veckor :S Jag är lite seg av mig men det är bara för att man inte orkar och tiden är inte med mig :O
Var allafall i stockholm från tisdag till onsdag :) Det var trevligt och köpte även lite saker :)
Jag och mamma gick nog minst en mil haha och idag har man lite träningsvärk men det va det värt!!!
Tåget hem va dock segt, det blec försenat från stockholm sååå höll på att missa tåget från göteborg till halmstad :O Men vi hann sen säger de att vi ska få ett nytt lok i varberg... SEGT... Men hem kom vi vilket var tur eftersom jag skulle till skolan idag. Skoldagen var rätt slapp och sen var det bara att ta bussen hem igen och är ledig imon :D Lycklig!!
Skola en gång denna veckan :D Nästa vecka blir det hem på torsdag sen börjar praktiken på påsklovet :) Lite nervös än men allt går nog toppen :)
Sen blire det ju utomlands fast dock inte Grekland utan Irland... Fick veta detta i går vilket är tidigt... Elr inte... Allafall får vi veta mer den 30 sååå tillsdess får man undra vidare...
Nu ska jag kolla på tv och tråka vidare som innan jag tog tag och skriva detta lite tråkiga att läsa men aa allafall några rader vilket är bättre än inget :)

Hej hej :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: