PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Norge!

Kategori: Allmänt

Jahopp igår va det Norgesnatianaldag :D Och såklart firade vi Norrmän detta :P Familjen Hansen med mamma,pappa, syster och jag. Även familjen Andersson var med Susan, Kim, Kim, Kathleen och Liam :)
Alltid trevligt med Lite blandade folk :)

Annas idag va det jobb med att packa upp varor :P Min nacke och rygg mellan skuldrorna är,. ih smärta med kort ord typ -.- Ska även röntga min nacke för att kolla mina kotor HAHAHA kan göra en lista på va jag har röntgat nu ju -.- FAIL!!
Men jag lever allafall ett tag till allafall ;)
Hm skriver lite mkt här och ingen kommer läsa sååå.... Skit samma hahaha HAJ HAJ ^^

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Heja Norge!!

    Ska jag skriva en lista till dig?

    2010-05-20 | 11:49:41

Kommentera inlägget här: