PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Hopp är framtiden!

Kategori: Allmänt

Just nu har jag tappat något som är viktigt.. Jag har tappat en glans av mitt liv, det som utstrålar hela mig.. Jag har tappat mitt leende. Mitt äkta kärleksfulla leende.. Hela dagan har varit på botten och så även min glans. Min utstrålning har sagta börjat avta och jag känner mig helt ensam.
En stjärna på himlen är aldrig ensam men att vara en bland alla andra som lysser för att bli uppteckta, en stjärna bland miljoner andra.. Hur gör man när glansen redan har mattats av?? Man ska aldrig tappa sin glans men det är lätt att andra tapparbort just MIN!
Jag känner inte min framtid och min sista trygga gräns försvinner den 10/6-11... Skolan slutar och nu ska man börja jobba... Jag vet inte om jag kan.. Jag vet inte vad jag vill.. INGEN stöttar mig som jag vill bli stöttad!!!! Jag känner mig så ensam.. jag har tappat min glans och därmed mitt lyckliga kärleksfulla leende.. Det som kan väcka det till liv är hopp.. Hopp om en tryggframtid. Där man är stöttad, omtyckt och aldrig ensam..
GE MIG ENERGI!!
Jag behöver dig, min inre kräfta.. Visa mig vägen och led mig till min framtid.. Tiger skydda mig och ge mig styrka att lyfta från marken och glänsa som en stjärna på himlen!!

Kommentarer

  • Tess - Mamma till Meja säger:

    Fin blogg och djupa texter! =)

    2011-01-27 | 12:45:03
    Bloggadress: http://blindfold.blogg.se/
  • Tess - Mamma till Meja säger:

    Jag finns alltid här för dig syster! Det ska du veta! Älskar dig systern min! =) pussssss

    2011-01-29 | 12:23:33
    Bloggadress: http://blindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: