PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Ny blogg på G..

Kategori: Allmänt

Jag funderar på att börja skriva en annan blogg.
Funderar på att göra en ny men ändå ha kvar denna för att det kan vara skön att förbedla en form av budskap som man tänkt på och det är sååå skönt att bara logga in här och skriva lite om va man går runt och tänkter på. Men va jag har fattat det som så är det svårt att läsa mina texter om man inte är som mentalt förberäd vilket jag kan förstå. Det är inte alltid lätt att skriva på ett sätt som om inte fångar en i en liten ondcirkel me, kom ihåg att detta är mina tankar och inget jag går ut på nätet för att hämta, utan mer för att skriva ner och dela med mig av. Alla har åsikter och några av dem hamnar här. Jag är glad att folk allafall har varit inne och tittat, men som sagt jag förstår att det är inget man direkt går och sätter sig och läser.
Sååå nu funderar jag på att starta en ny blogg som handlar lite mer om oss. Kvinnor!
Detta är ett väldigt intressant ämne men innan jag går in mer på det så kommer det nog inte skrivas varje dag för jag ser inte blogg som någon dagbok utan mer något man skriver i lite då och då. Att tjata om samma saker är inget man vill läsa om, inte jag allafall såå jag går utifrån det! Är det något ni vill säga så skriv! Det är inte svårare än att läsa, jag lovar! Den nya bloggen skapas när jag har tid och får hjälp att fixa den så snygg att alla vill ta sig en titt.
Tillsdess ha det bra! Kram kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: