PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Ne.

Kategori: Allmänt

När ska folk lära sig, att man är värd så mycket?! Varför blir man ner tryckt bara för att man ser ut på ett visst sätt?? Shit så jävla trött på att höra hur folk har/är trackade bara för att de är sig själva...

Jag gillar mitt liv, visst kanske inte alla 365 dagar om året men allafall 200 av dem. Ibland har man skit dagar och man vill inte göra annat än att skrika på folk men man har inte rätten att göra det! Men när folk börjar göra saker utan att ha visat saker iförväg det är då man bara blir förbannad! Varför helt random bli arg på en och skälla på en?? Jag fattar inte... Shit man börjar tröttna på det så kallade vardagslivet.. Men människor gör val och måste stå för dem!!
Suck när lär man sig?? Troligen när man själv blivit sårad i själen och inte på kroppen. Man säger att sår i själen aldrig läker men jag undar om det är sant elr inte.. Mer att det är något som ligger i bakhuvudet och aldrig försvinner men att själen blir skadad undara jag om.. Alla sår läker med tiden tror jag, tillsammans med vad livet ger och tar. Ge och ta med en balans i livet. Haha om man ändå kunde stoppa tiden ibland.

Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ felicia aulén säger:

    nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

    2011-01-04 | 03:25:34
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: