PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Bottenlös

Kategori: Allmänt

Världen är då inte perfekt! Ingen är perfekt!! Men det finns alltid någon som är lite bättre än alla andra allafall i sina egna ögon. Visst man måste få tycka om sig själv men saker som "Jag var mycket bättre än dig på det här" är bara störande och höra hela tiden!!! Och varför, Varför klagar man på "åh jag är sååå trött, jag har ont i huvudet, åh så trött" för?? Okej vi vet det nu du behöver inte tjata om det för va ska vi göra åt saken hade du tänkt?? Vi kan säga okej men gör så så kanske det känns bättre men vi kan inte trolla!! Så sluta! Om man ska informera andra om en dålig dag gör det engång! Tro mig man lär märka det även om man bara säger det En gång...
Usch jag tänker för mycket.. Hur kan man  stänga av sånt? Jag stör mig lätt på små saker som jag ser från tusen håll och vart allt kommer leda till.. Förlåt för att jag stör mig gör det mer för ert bästa och ingen annars.. Men det är jag själv som får lida för det. Jag är som ett bottenlöst hål som suger in allt och vill bara att saker ska lösa sig och ibland glömmer jag bort att vi lever i en verklighet där alla har ett val som inte mer kan påverkas.. Jag vill ändra men jag kan inte.
Förlåt för att jag bryr mig in i själen när det kommer till små saker så som rökning men jag kan inte hjälpa det.. Jag hatar er inte för det utan för att det finns.. Alla har ett val.
Problem kommer och dem går men jag kommer alltid bry mig om er!! Jag lovar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: