PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

En vän påväg..

Kategori: Allmänt

Bajs känner inte kryande känsla i hela kroppen och det är ingen skön känsla... Börjar känna av att en dela av mig kommer lämna mig för ett tag.. En nära vän som ska flyga till sitt drömland.. Det är jobbigt men jag vet att hon måste åka men känsla som blir kvar är äckligt jobbig.. Jag känner mig starkare än någonsin men ändå är det en känsla som är jobbig och jag som är en djupt tänkande människa med ett skal på utsidan har svårt för att gråta framför andra.. Men som vanligt kan man inte dölja dem, man är ju inte mer än människa.
Du min vän kommer aldrig vara längre bort än att jag kan se din inne på Facebook men det är ju klart inte samma sak när man har träffats minst en gång i veckan... Jag kommer sakna dig grymt mkt men sen vet jag att tiden går fort när man har kul och det låter kanske sjukt men man kommer glömma bort att sakna efter ett tag då man går in i att man vänjer sig vid att inte ha dig här..Shit jag känner mig dålig att skriva så men tiden går ju och så måste man göra själv med.. Min sommar med dig har varit helt sjukt underbart rolig! Jag kommer fan aldrig glömma våra onsdagar och helger :) Helt underbart!
Det är bara tre månader och vi säger inte hej då utan bara vi ses!
Nog den ända bilden på oss och då är den inte ens bra haha men Vi är klart bäst <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: