PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Jag ska!

Kategori: Allmänt

Jag har en konstig känsla i kroppen.. Det är som en ledsen och lycklig känsla på samma gång...Det är en jobbig känsla. Allt känns ändå bra just nu och jag trivs i skolan och det är kul med lite nytt folk samtidigt är det mycket nytt som gör en trött och seg.. Än har man problem med vännerna och prata ut hade varit något man hade behövt men samtidigt orkar man bara inte.
Hatar att det inte funkar men samtidigt orkar man inte bry sig! Skolan kommer helt klart i första hand och allt vad det innebär.. Men ändå stör jag mig på att det inte funkar.. Aja jag ska fan leva efter mina drömmar och göra mitt bästa i skolan för jag ska fan lyckas!

Kommentarer

  • Dom kallar henne Tess säger:

    Hejja Pillan!

    Skit i "vännerna" som får dig att må dåligt. Umgås bara med människor som ger dig positiv energi så lovar jag att du kommer må bättre. =)

    Lycka till i skolan!

    2011-09-02 | 20:33:18
    Bloggadress: http://blindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: