PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Mina tatueringar!

Kategori: Allmänt

Detta är mina tatueringar! Den ena har jag haft sen den 8 okt 2010 och det är den som är längst ner och den andra har jag haft sen den 5 november 2012! Även om jag slutat titta på dom betyder dem väldigt mkt för mig inte minst nu när livet åker upp och ner i en rasande fart och man hinner knappt med själv, men på något sätt lyckas jag ändå hålla mig själv i schak och det är väl tack vara innebörden av mina tatueringar och klart hade jag inte stått för vad dem betyder hade jag aldrig gjort dom! Bild numer ett är en text på latin som betyder flyger med egna vingar och ligger i min grund att jag ska klara av allt som livet kan komma med och kan flyga igenom dom! Den andra är en egen ritad tatuering som står för inre styrka (draken), frihet (fåglen) och ett vattentecken på kinesiska. I gund och botten är det ett hjärta som står för kärlek till allt och livet! Att ha dessa två är rätt skönt ändå det är något man bär med sig hela livet och något man alltid kan tänka på och beskriva för andra. Jag älskar mina tatureingar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: