PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Tid..?

Kategori: Allmänt

Hur kan man tröttna på ett förhållande redan efter en månad? Verkar helt sjukt att man bara känner aja skit samma jag orkar inte bry mig.. Jag är ingen person som ger upp lätt när det kommer till folk i min omgivning jag har bara slutat att bry mig och känner bara aja skit samma.. vrf? Kan bero på att jag som barn och tonåring alltid fick stå upp för mig själv, själv och va en riktig ensam varg utan att jag ens tänkte på det själv. Det är nu man har börjat in se att just fan jag klara mig jävligt bra själv bortsett att jag nu för tiden är väldigt översocial och hatar att tillbringa hela dagen ensam utan att ha någon att prata med men samtidigt orkar jag inte lägga ner energi på att få tag på folk. Visst jag kan förstå att man kan vara trött efter att ha jobbar från 7.30 till 16.30 men att inte ens orka vara social i en timme? Usch jag kanske har förstora krav på folk men ändå om folk alltid är trötta och utmattade efter jobbet hur kan man då ha ett liv? Visst jag har inget fast jobb men även om jag har jobbar efter schema i 6 veckor hade jag ändå ork att ha ett liv med! Men men tiden får utvisa hur länge jag står ut med att någon man är tillsammans med alltid är trött..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: