PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Snart på resande fot!

Kategori: Allmänt

Åh denna längtan som aldrig tar slut.. Alltid denna längtan efter något.. Bara någon timme till bara några dagar till några veckor.. Ständigt längtan efter att se, känna och upptäcka.
Jag längtar efter min hund ska komma hem, att få lägga armarna runt honom och känna hans mjuka päls, känna hans äckliga andedräkt, känna hans närhet.. Jag saknar mig hund..  
Men när jag har fått träffa min hund och den längtan till ro kommer jag igen börja längta efter något och detta något är en resa! En resa bort här ifrån, bort från halmstad, bort från Sverige och bort från Allt! Tåg eller flyg på något sätt ska jag och min bästa vän ta oss härifrån och inte vilja komma hem igen i 15 dagar! Åh va jag längtar! Nu är det bara dagar och veckor kvar så nära. Helt underbart att få se och uppleva, men det bästa är att få slippa allt för en stund, allt som stannar här hemma! 
Jag vill inte behöva tänka på något eller någon, utan bara får slippa allt för att få uppleva något med min bästa vän! 
Känns så fri så underbart så overkligt! Åh va jag bara längtar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: