PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

Ingen fara du är ung!

Kategori: Allmänt

Jag ska sluta oroa mig för att allt är bort kastad tid för jag är bara 21! Att hålla på fram och tillbaka med en kille man tycker om utan att det än inte har lätt till något behöver inte kännas hopplöst, just för att jag är bara 21 och har ingen press på att skaffa hus elr barn utan bara att vara ung, glad och ha kul! Jag kan fortsätta att ligga i ett mellan läge för det ända jag slösar är tid och pengar! Jag vet vad jag känner och vad jag vill sen vad du gör med den informationen är upp till dig. Vill du inte ha mig så säg det då, jag kan gå vidare och fortsätta mitt liv utan dig nästan som om aldrig det har hänt. Jag är ung än men har varit med om mkt som sätter sina spår men sålänge jag kan släppa mitt förflutna spelar det ingen roll vad som händer här näst. Det gör inget att jag går runt och är små kär i dig för skulle det bara något så har jag ändå alltid en ny chans senare i livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: