PillanH

Tankar, känslor och vardag! Drömmar må slå in!

VAKNA!

Kategori: Allmänt

Blogga om det då!
Blogga om att man ryker på axlarna av att höra att du har börjat fredagskvällen utan mig? Visst jag kan blogga om det men för en gångs skull ska jag blogga om något annat än dig och jag ska istället lyssna på musik tills mina öron må blöda och vända på min ledsna min till en glad min och släppa allt som har med dig att göra, för att kunna leva mitt liv utan dig! Istället tänkte jag berätta om min nya tatuering jag har gjort! Den kändes väldigt mkt men kan ju bero på att innebörden är tung och väldigt sann med! Elr tung lät fel allafall om man tycker sanningen är tung! Jag måst börja uppskatta livet igen som jag inte har gjort på länge! Älska livet och allt där till! Men klart det är svårt när man har glömt hur man gör men kanske min tatuering kan hjälpa mig jag hoppas på det allafall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: